Procesul de deservire şi reparaţie

 Vă mulţumim că aţi ales staţia nostră de deservire tehnică pentru efectuarea lucrărilor de întreținere și reparaţie. Respectarea condiţiilor de mai jos vor permite prestarea eficientă şi calitativă a serviciilor.

  1. Recepţionarea automobilelor în servis:
    • Planificaţi momentul vizitei cu recepţionistul staţiei de deservire tehnică la telefon sau nemijlocit la recepţie.
    • În timpul planificării vizitei menţionaţi toate defecţiunile şi condiţiile în care se manifestă;
    • Primirea automobilului în servis se efectuează de către recepţionist prin formarea unei cereri de reparaţie în care sînt menţionate defecţiunile reclamate.  Automobilul este luat în lucru doar cu paşaportul tehnic al automobilului (talonul).
    • În momentul recepţionări automobilului în cererea de reparaţie se notează deteriorările vizuale ale caroseriei (zgîrîituri, deformări, etc.) şi dotările (prezenţa roţii de rezervă, casetofon, trusă medicală, etc.)
    • Aflarea clientului în zona de reparaţie este înterzisă.
  2. Documente necesare pentru servis:
    • Persoanele fizice: paşaportul tehnic (talonul), cererea de reparaţie semnată.
    • Persoane juridice: paşaportul tehnic (talonul), delegaţia pentru primirea serviciilor de reparaţie (necesară în momentul emiterii facturii), cererea de reparaţie semnată, documentul ce atestă efectuarea plăţii (dacă este necesar).
  3. Achitarea serviciilor:
    • Persoanele fizice achită serviciile în numerar sau prin card bancar la ghişeu la sfîrşitul lucrărilor de reparaţie.
    • Persoanele juridice achită serviciile în numerar sau prin transfer, în conformitate cu nota de plată emisă.
    • Comenzile individuale de piese de schimb sau accesorii se achită 100% în momentul formării comenzii.
    • Preţul serviciilor se calculează conform normelor stabilite de uzina producătoare pe fiecare operaţie în parte.
  4. Eliberarea automobilului din reparaţie:
    • Eliberarea automobilului din service se efectuează doar după achitarea integrală a serviciilor (cu excepţia persoanelor juridice ce au contracte de deservire cu condiţii preferenţiale).
    • Reprezentantului presoanei juridice automobilul este predat numai dacă prezintă delegaţia sau ştampila întreprinderi.
    • La finele reparaţiei clientul primeşte actul de efectuare a reparaţiei în care sînt stipulate operaţiile efectuate şi piesele înlocuite. În cazul persoanei juridice se mai eliberează şi factura fiscală. La cererea clientului, recepţionistul este obligat să dea explicaţii referitoare la reperaţia îndeplinită.
    • Toate piesele înlocuite sînt predate clientului (cu excepţia reparaţiilor în garanţie).
  5. Reclamaţii şi condiţii de garanţie:
    • Automobilele noi beneficiază de garanţie conform contractului de vînzare-cumpărare.
    • Serviciile achitate de client beneficiază de o garanţie de 6 luni.
    • La piesele supuse uzurii normale în timpul exploatării nu se acordă garanţie.
    • Nu se acordă garanţie dacă piesele montate au fost furnizate de client.
    • Nu se acordă garanţie la piesele şi materialele ce se înlocuiesc la deservirea tehnică planificată, şi la operaţiile de diagnosticare şi reglaj.
    • Garanţia la pisele înlocuire în perioada de garanţie expiră odată cu termenul de garanţie a instalației de gaz.
    • Lucrările de diagnosticare ce au confirmat faptul reclamaţiei nefondate urmează a fi achutate de client.
    • Recepţionarea automobilelor cu reclamaţii în garanţie se efectuează în conformitate cu regulile standard de reparaţie şi deservire.

Comments are closed.